No i jeszcze bezwypadkowy, czyli że ja nim wypadku nie miałem.
[O1] Czy te opisy błędów to zawór N75???
Zwiń
X
-
[O1] Czy te opisy błędów to zawór N75???
Mam pytanie poniewż nie mam pewnosci czy te opisy błędów to zawór N75 czy raczej nie.Jak ktoś wie proszę o podpowiedz.
ELEKTROZAWóR POWIETRZA DODATKOWEGO
CIśNIENIE TURBOSPRężARKI-słaby przepływdolotu/wydechu,map,regulator.
Tak mi wyszło na VAG 311.Skoda Octavia 1.9 TDI
-
-
może być zawór N75
może być "mieszek" regulujący wychylenie skrzydełek w turbo
mogą być przypieczone skrzydełka w turbo->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
uuu stary
szukajka: notlauf
a na szybko:
- skrzydełka są w turbinie i mogą być przypieczone poprzez PSJ
- mieszek jest sterowany układem podciśnieniowym właśnie poprzez zawór N75
(prześledź wężyki podciśnieniowe i będziesz wiedział)
- mieszek jest przy trurbinie i poprzez taką sztangę/cięgno porusza skrzydełkami
sprawdź czy się rusza ta sztanga
- turbina w Twoim silniku jest pod kolektorem wydechowym i tamże jest mieszek
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz